FC Volendam en Sports Exposure hebben hun partnership voor meerdere jaren verlengd. In Volendam werd de contractverlenging getekend met de specialist op het gebied van televisiereclame-uitingen bij sportwedstrijden.
Sports Exposure is aanbieder van reclame-uitingen bij sportwedstrijden op televisie, waaronder voetbal en schaatsen. Het productaanbod van Sports Exposure geeft (inter)nationale merken de mogelijkheid om, ter ondersteuning van een sponsorship of als onderdeel van een mediacampagne, haar doelgroep op televisie te bereiken via (digitale) reclameboarding langs de sportvelden.
In het verlengde hiervan biedt Sports Exposure een breed pallet aan diensten in de vorm van de creatie/productie-, plaatsing- en beheer van (digitale) reclame-uitingen voor bonden, clubs, stadions, evenementen en merken. Het sportmediabedrijf is actief voor rechtenhouders in de sport zoals de KNVB, de meeste Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie clubs, NOC*NSF/TeamNL en diverse sportbonden. Sports Exposure, opgericht in 2003, is een zusterbedrijf van sportmarketingbureau House of Sports uit Ouderkerk aan de Amstel.
Jan-Bas Veltman, Manager New Business & Partnerships, is blij met de contractverlenging. "We genereren als FC Volendam een groot bereik. Veel partners profiteren inmiddels van dit bereik, bijvoorbeeld via reclame op de ledboarding, de vaste boarding en onze eigen groeiende kanalen. We zijn blij om via Sports Exposure nieuwe partners te kunnen koppelen aan het groeiende podium van FC Volendam. We werken al jaren prettig samen en we kijken er naar uit om dit voort te zetten."
Ruud Koedijk, Commercial Director Sports Exposure, vult aan. "Het wederzijdse vertrouwen wordt nu bekrachtigd met een hernieuwd partnership waar wij zeer content mee zijn. Wij streven naar langdurige samenwerkingen met voetbalclubs uit de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. Daarin is FC Volendam een mooi voorbeeld hoe wij reeds jarenlang zeer prettig met elkaar samenwerken, in voor - en tegenspoed. Deze verlengde samenwerking tot en met 2028 past bij onze ambitie zoveel mogelijk voetbalclubs in ons TV-exposureaanbod aan te kunnen bieden richting onze adverteerders."