StadMedia gaat als partner van FC Volendam het zevende seizoen in. Het bedrijf verzorgt al jaren de acquisitie voor digitale sponsormogelijkheden in het Kras Stadion. Iets dat oprichter Bart de Boer met veel plezier doet in Volendam en omstreken.
StadMedia is een bekend gezicht in de vaderlandse voetbalwereld en verzorgt inmiddels voor diverse clubs de digitale zichtbaarheid in stadions. Te denken valt aan de verkoop van zichtbaarheid op de LED-boarding en de scoreborden. Het bedrijf, dat zelf als boardingsponsor zichtbaar is bij FC Volendam, is blij met de samenwerking met Het Nieuwe Oranje. “Het is prettig schakelen met FC Volendam", vertelt De Boer. "De lijnen zijn kort en de bedrijven in de regio hebben over het algemeen een hechte binding met FC Volendam. Wanneer wij bedrijven benaderen voor exposure in het Kras Stadion komt dat clubgevoel vaak gelijk naar voren. Dat we aan ons zevende seizoen beginnen zegt wel iets over de fijne samenwerking tussen ons, de club en de bedrijven in de omgeving.”
Ook Seger Wagenaar, senior accountmanager van FC Volendam, beaamt die fijne samenwerking. “StadMedia stelt bedrijven in staat om zichtbaar te zijn bij de bezoekers in het stadion, live-uitzendingen op ESPN en onze clubkanalen. Een betrouwbare partner die we graag behouden voor FC Volendam. Ook komend seizoen zetten zij hun expertise in om lokale en regionale bedrijven te laten profiteren van onze mogelijkheden in exposure.”