Vanaf wanneer kan ik een seizoenkaart verlengen?
Tot en met 31 mei kunnen alleen onze huidige seizoenkaarthouders hun kaart, tegen een voordeliger tarief, verlengen. Vanaf 1 juni vervallen alle reserveringen en komen alle vrije stoelen in de verkoop. Hierna vervalt ook het voordelige verlengtarief. Na 31 mei komen alle niet verkochte stoelen vrij voor verkoop.
Vanaf vrijdag 17 mei 2024 tot en met 31 mei is jouw eigen stoel gereserveerd voor jou. Je kunt je seizoenkaart verlengen met behoud van eigen stoel. Als je wilt verplaatsen naar een andere stoel komt jouw oude plek direct in de vrije verkoop en is dan beschikbaar voor andere supporters.
Na 31 mei vervallen alle reserveringen. Je kunt hierna een seizoenkaart kopen, maar het is dan wel mogelijk dat je eigen plek verkocht is aan een andere supporter. Ook de voordelige prijs voor verlengers vervalt na 31 mei.
Wat gebeurt er als ik niet verleng vóór of op 31 mei?
We vragen iedereen uiterlijk 31 mei te verlengen omdat we alleen dan weten welke stoelen er vrij komen om aan andere supporters aan te bieden. Als je niet vóór op of deze datum verlengt, vervalt de reservering voor jouw stoel. Jouw stoel komt dan vrij voor andere supporters. Je kunt dan nog wel een seizoenkaart voor volgend seizoen kopen maar we kunnen dan niet meer garanderen dat je eigen plek vrij is.
Wat moet ik doen als het mij niet lukt met inloggen?
Je kunt inloggen op je FC Volendam account met je mailadres en wachtwoord. Als je je wachtwoord niet meer weet, klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’ Vervolgens kun je je mailadres invullen en ontvang je een mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als je nog geen FC Volendam account hebt, moet je je eenmalig registeren. Je ticketing account wordt hieraan gekoppeld. Alle seizoenkaarthouders hebben al een ticketing account, aan dit account zit je huidige stoel gekoppeld. Het is dus niet nodig om een nieuw account aan te maken, want dan komt je huidige stoel niet in beeld.
Ontvang ik een nieuwe seizoenkaart?
Iedere seizoenkaarthouder ontvangt na betaling een nieuwe hardcard. We gaan via de site en onze socials een aantal momenten doorgeven wanneer de hardcards kunnen worden afgehaald. Dit zal ruim voor aanvang van de start van het nieuwe seizoen zijn.
Is het mogelijk om mijn huidige seizoenkaart te verplaatsen?
Het is tijdens de verlengcampagne niet mogelijk om de huidige seizoenkaart zelf te verplaatsen. Hiervoor kun je een mail sturen naar: [email protected] met daarin het verzoek de huidige plek om te ruilen naar een andere stoel. In de mail kun je aangeven welke stoel je wilt kopen voor het nieuwe seizoen. Indien de gewenste plek beschikbaar is kunnen wij de stoel voor je omzetten en kun je je seizoenkaart na wijzigen verlengen op de nieuwe plek. Als het om een gereserveerde plek gaat, moeten we wachten tot na 1 juni. Dan vervallen alle seizoenkaarten en komen er plekken vrij.
Let op: het verplaatsen kan alleen via de mail aangevraagd worden. Geef daarbij duidelijk je relatienummer en huidige seizoenkaart aan en de gewenste stoel, vak, tribune. Zodra de wijziging is doorgevoerd sturen wij een mail met de nieuwe plek.
Kan ik tegelijk met een andere seizoenkaarthouder verplaatsen?
Wanneer je tegelijk met een of meerdere seizoenkaarthouders wilt verplaatsen kan dat aangegeven worden via de mail: [email protected].
Wij hebben dan van alle personen de naam, klantnummer, huidige stoel en gewenste nieuwe plaats nodig.
Hoe kan ik contact opnemen?
Voor vragen over de seizoenkaart kun je terecht bij de afdeling ticketing.
Bereikbaar via onderstaande contactgegevens:
e-mail: [email protected] Telefoon: 0299 - 809900
Openingstijden
Ticketing & Administratie: op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00–17.00 uur. Tevens is het mogelijk om je seizoenkaart te verlengen of te bestellen bij de administratie in het Kras stadion. De administratie is tijdens werkdagen geopend van 09.00 – 17.00 uur.
Bezoekadres
Sportlaan 10, 1131 BK Volendam